reklama

Málo mám ...

Mám tanier, no nemám hlad. Mám pohár, no nie som smädná. Cítim hnev, no nemám meč. Mám hodiny a predsa nemám čas. Mám všetko, čo mať mám, no nemám nič, čo mať chcem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám tanier, no nemám hlad.

Mám pohár, no nie som smädná.

Cítim hnev, no nemám meč.

Mám hodiny a predsa nemám čas.

Mám všetko, čo mať mám,

no nemám nič, čo mať chcem.

Som hladná, no nemám tanier.

Som smädná, no nemám pohár.

Mám zbraň, no necítim hnev.

Mám čas a predsa ho neviem ovládať.

Som na rovnej čiare.

Urobím krok vpred, no som o dva kroky vzad.

Chcem ísť ďalej, no nemám čas.

Chcem sa vrátiť, no hodiny nefungujú.

Snáď je toto život?

Bohužiaľ áno!

To, čo mám, odmietam.

čo mi chýba, o tom snívam.

Keď vysnívané príde, tužba poňom zmizne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem niečo viac, čo by za to stálo.

No MÁM stále len to isté MÁLO.

Simona Tomanová

Simona Tomanová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študovala som na masmediálnej komunikácii v Prešove, kde som sa mnoho naučila a kde som našla to, čo je pre mňa dôležité a čo ma napĺňa v každej ťažkej chvíli. Písanie.Milujem svoju početnú rodinku, hlavne moju budúcnosť - Adriánka a Stellku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu