reklama

Milana Majerského voliť nemôžem, prosím, urobte to za mňa !

...................................................................................................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Milana Majerského voľte, prosím, za mňa !

 Milana Majerského, kandidáta na predsedu PSK, som donedávna vnímala „len“ ako primátora mesta Levoča. Všimla som si jeho dobré hospodárske výsledky a uvedomila si, že nemal len prázdne sľuby pred voľbami, ako to pravidelne u kandidátov býva. Skutočne dodržal to, čo sľúbil, dokonca urobil niečo viac. Skrášľuje mesto a pozdvihuje ho k zabudnutej sláve. On v meste nielen žije, on žije mestom.

 Neskôr som ho, cez známych, spoznala bližšie. Je to úprimne veriaci a zodpovedný človek, plný energie. Má chuť pracovať, renovovať a budovať, čo nášmu kraju viac než chýba. Vedie slušný život a ponúka túto možnosť aj nám. Prináša lepší život pre všetkých obyvateľov Prešovského samosprávneho kraja. Tento výnimočný región, bohatý na prírodné i kultúrne krásy, chce svojou čestnosťou, charakternosťou a svedomitosťou pozdvihnúť, aby už viac nebol chudobným krajom. Prináša novú energiu, dynamiku a poctivú zmenu, a čo je najdôležitejšie, prináša možnosť byť hrdými na rodný kraj, z ktorého už nebude potrebné utekať za prácou do iných kútov Slovenska či zahraničia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Moje sympatie si tento mladý politik nezískal len príjemným vystupovaním a pokojom, ale hlavne tým, ako deklaruje, že chce byť županom pre všetkých.

 Ja osobne, bohužiaľ, Milana Majerského, vo voľbách do VÚC za PSK, voliť nemôžem. Som už „evidovaná“ v inom meste, inom kraji. No ako hrdá Sabinovčanka, srdcom navždy východniarka viem, že keby som mohla, tak mu svoj hlas vo voľbách 4. novembra stopercentne odovzdám. Je mi ľúto, že nemôžem svoj hlas venovať znovuzrodeniu Prešovského kraja. Kraja, kde sa stále rada vraciam. Kde mám priateľov, známych a rodinu, na ktorej mi záleží. Chcem, aby sa mali lepšie a aby konečne prišla zmena. Aby sme my mladí, nemuseli stále odchádzať za lepším, bohatším a spokojnejším. Verím, že práve on prinesie novú energiu pre Prešovský kraj.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Milana Majerského voliť nemôžem, prosím, urobte to za mňa !

Bc. Simona Tomanová

Simona Tomanová

Simona Tomanová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študovala som na masmediálnej komunikácii v Prešove, kde som sa mnoho naučila a kde som našla to, čo je pre mňa dôležité a čo ma napĺňa v každej ťažkej chvíli. Písanie.Milujem svoju početnú rodinku, hlavne moju budúcnosť - Adriánka a Stellku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu